RETOURNEREN OF DEFECTEN

 

Bij Products for Home heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst. De kosten van deze retour zijn voor eigen rekening en afhankelijk van uw vervoerder. Onderstaand vind je de retourinstructies:

 

Stap 1
Neem contact op met info@productsforhome.nl en vermeld hierin duidelijk je bestelnummer. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om te bevestigen en/of we je retouraanvraag in behandeling kunnen nemen.

 

Stap 2
Indien we jou retour aanvraag hebben bevestigd volg je onderstaande vervolgstappen: Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en stop alles terug in de originele verpakking.

 

Stap 3
Noteer het retouradres op je retourzending. (Krabbescheer 18, 2408LG Alphen aan den Rijn)

 

Stap 4
Breng je retour naar het dichtstbijzijnde postkantoor en laat het verzenden. Zorg dat je de track & trace code van je retour goed bewaard, totdat deze is verwerkt!


Het verschuldigde orderbedrag van je retourzending wordt door ons teruggestort op de (bank)rekening die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van retour ontvangst maximaal 14 werkdagen.

 

RETOURVOORWAARDEN

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • De retourkosten die worden gemaakt zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
  • Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@productsforhome.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat. Dan kunnen wij je zo snel mogelijk helpen en het voor je oplossen!

 

RUILEN

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch liever een ander product? Dan kun je een nieuwe order plaatsen in de webshop. 

 

DEFECTEN

Helaas kan het wel eens voorkomen dat er bij het leveren van een product niet goed word omgegaan met het pakket bij de pakketvervoerder. Het komt gelukkig bijna nooit voor, maar heb je een defect product ontvangen? Dan staat hieronder het stappenplan.:

 

Stap 1

Neem contact op met info@productsforhome.nl en vermeld hierin duidelijk je bestelnummer en het defect. Wanneer een item defect is kunnen we deze alleen in behandeling nemen als we daar bewijs van hebben, bijvoorbeeld d.m.v. een foto. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om te bevestigen en/of we je defecten aanvraag in behandeling kunnen nemen.

 

DEFECTEN VOORWAARDEN

  • Defecten kunnen alleen binnen 3 dagen na ontvangst worden aangegeven, hierna kan Products for Home niet meer aansprakelijk worden gesteld.
  • Een defect wordt alleen in behandeling genomen als daar bewijs voor is zoals een foto.
  • Een aanvraag voor defect geldt alleen voor defecten bij de verzending, niet door eigen gebruik.